Kурсові заняття

Навчальний курс із малювання для підлітків від 9-ти років

Запрошуємо підлітків від 9-ти років на навчальний “Курс академічних технік живописного і графічного спрямування”, але якщо висловитися простіше, то набираємо бажаючих підлітків, які свідомо цікавляться мистецтвом та хочуть вчитися малювати:)

Банер 1500х600 навчальний курс із малювання
У нашій програмі:

1. Художня техніка гризаль
2. Формотворчий натюрморт за допомогою лінійно-конструктивного використання світло тіні
3. Композиційний штрих (маркери, фломастери, лінери) за використанням ліній різної товщини
4. Декоративне передання об’єму зображувальних елементів за допомогою 3-ох кольорів
5. Мозаїчне передання форми об’ємів при використанні цілісної кольорової палітри
6. Графіка, як засіб передання об’єму

7. Зображування об’ємів за допомогою (букв, цифр, штрихів, тощо)
8. Летерінг
9. Техніка грубого мазка в переданні об’ємів
10. Використання (мікс) всіх технік в зображуванні однієї роботи
11. Техніка пастель, як засіб передання кольору і похідних відтінків


Тривалість курсу 11 занять, тривалість кожного 2.5-3 години
Початок 19 лютого, завершення 11 квітня
Графік – кожної неділі о 14.00
Вартість курсу 1550 грн.
Запис за тел. 067-749-15-95
Викладач Andriy Kashchiy


Розвиваючі заняття. Готуємося до школи

Банер 1500х600 Заняття для дітей 5-6

Для гармонійного розвитку дитині потрібно, щоб обидві півкулі головного мозку активно взаємодіяли. Розвиток лівої півкулі (логіка), без допомоги правої (творчість) призводить до порушення асоціативного мислення і творчої уяви. Розвиток логічного мислення за допомогою творчості (арт-терапії), дає можливість розкритися творчому потенціалу, самопізнанню, розвиває пізнавальну активність, яка і дає можливість навчатись новому.
Саме у дошкільний період розвитку у дитини формується функція мислення за допомогою образів та символів, яка, в свою чергу, найпростіше засвоюється в різноманітній ігровій діяльності. Гра є таким собі інтегрованим засобом, який включає в себе логічні, уявні та реальні, математичні та мовленнєві аспекти.
Розвиток креативного мислення є необхідністю у сучасному світі. Уявляти, мріяти, фантазувати- це найкомфортніший для психіки дитини спосіб розвивати креативну та гармонійну особистість. З метою формування креативного мислення застосовують такі види завдань, які вчать класифікувати, порівнювати, аналізувати, уміння зрозуміти зміст, розширити словниковий запас, розвивати творчість.
Тому наш курс спрямований на розвиток інтелектуальної та психологічної готовності дитини до школи. А саме:
– Розвиток уяви (казкотерапія, арт-терапія, ігрова діяльність,інтуїтивне малювання)
– Розвиток образного мислення (ейдетика, )
– Розвиток грамотного зв’язного мовлення
– Розвиток логічного мислення та основи арифметики
– Розвиток дрібної моторики рук та основ письма
Графік занять – щосуботи о 14.00
Тривалість – 1,5 години
Викладач – Надія Нижник
К-сть занять курсу – 14
Вартість 2000 грн.
Початок 11 лютого
Запис за тел. 067-749-15-95 


Програма “Прорив у навчаннЯ”. Для дітей 4-6 років

Є діти, яким легко даються усі предмети і часто до них успіхи приходять без жодних зусиль з їхнього боку. А що робити тим, кому не так пощастило? Як правило, рецепт вчителів простий: хто погано читає – мусить більше читати; той, хто погано пише – більше писати; хто не може спокійно сидіти – … ну просто треба навчитися сидіти…. або купити скотч)). Нескінченні вправи в тому, що дуже важко робити, швидко призводять до зниження самооцінки і відсутності мотивації. Які фахівці можуть допомогти таким дітям?
Насправді ці проблеми, як правило, можна вирішити. Мозок можна тренувати так само, як м’язи. Зміни наступають завдяки нейропластичності – природної і довічної здатності мозку у відповідь на досвід реорганізовувати свою роботу, створюючи нові внутрішні зв’язки. Ми пропонуємо почати тренуватися ще до початку активного навчання, а Ви з нами?
Програма “Прорив в навчання” розроблена для:
– Дітей, які хочуть встигати у навчанні;
– Дітей, які є успішними, але це шкодить їх здоров’ю (психосоматичні риси);
– Для обдарованих дітей ( “подвійна винятковість”).

Мозочкова стимуляція необхідна також при:Банер 1500х600 Прорив у навчаннЯ
– Дислексії – труднощах освоєння навичок читання
– Синдромі дефіциту уваги
– Проблемах координації рухів
– Порушеннях усного та писемного мовлення
– Проблемах обробки сенсорної інформації.

На які процеси впливає мозочкова стимуляція:
– Сенсорна інтеграція (зокрема – побудова 3Dмоделі світу)
– Орієнтація в просторі
– Міжпівкульна взаємодія
– Почуття часу і почуття ритму
– Послідовність і плавність рухів
– Бінокулярний зір
– Читання, письмо і математичні навички
– Темп і плавність мови
Психологічна складова тренувань на балансувальному обладнанні.
Той, хто знайшов упевненість в рівновазі, впорається з будь-якою ситуацією. Ми розвиваємо здатність входити в існуючі ситуації і задані умови і адаптуватися до них. Діти, які відчувають себе невпевнено в цій області, часто пасують перед новими ситуаціями і згодні почати щось нове тільки в тому випадку, коли мають повний огляд того, що відбувається, що часом буває зовсім неможливо. Тому вони часто уникають всього нового і невідомого.
Відчуття рівноваги забезпечує ще одну важливу особливість, а саме – можливість розвинути в собі,по відношенні до рухомих явищ, деякий полюс спокою. Завдяки цьому явищу ми можемо сприймати щось, не втрачаючи при цьому відчуття себе. Цей полюс спокою є важливою основою уважності. Якщо діти не достатньо розвинули його, тоді кожен рух, який вони сприйматимуть, або будь-яке спілкування, яке захопить їх, під час виконання того чи іншого завдання, буде їх відволікати. Натомість та діяльність, якою вони займалися, буде перерваною. Жодна уважність не можлива без полюсу спокою, що підтримується відчуттям рівноваги.
До речі, цей полюс спокою є також вихідною точкою для наших власних рухів. Якщо він добре сформований, тоді ці рухи, як правило, є дуже сконцентрованими і добре керованими. Якщо ж він розвинений слабо, тоді рухи швидше розсіяні. Крім того, діти з погано розвиненим полюсом спокою при ходінні погано оцінюють власну швидкість і тому частіше стикаються з іншими.
Дане обладнання – незамінний інструмент роботи з гравітаційною невпевненістю, страхом висоти і страхом польоту. Страх висоти, в свою чергу, пов’язаний зі страхом глибини, зі страхом темряви, зі страхом замкнутих просторів, з острахом самотності. Коли ми опрацьовуємо один страх, ми паралельно працюємо з усією зв’язкою.
Запрошуємо ваших дітей на заняття за програмою “Прорив у навчання”, які будуть проходить РАЗ НА ТИЖДЕНЬ у п’ятницю з 15.00

Тривалість програми – 12 занять.
Тривалість заняття – 45 хв. – 1 година.
Вартість програми – 1700 грн.
Тренер – Надія Нижник
Реєстрація відкрита вже!
Запис за тел. 067-749-15-95 


Лабораторія пошуку ідей

Банер 1500х600 Лабораторія пошуку дітей

 «Креативність – це просто створення зв’язків між речами. © Джобс, Стів.
«Лабораторія пошуку ідей» – це програма для підлітків 14-16 років, розрахована на 6 практичних занять та одне «залікове заняття», під час якого учасники програми представлятимуть свої проекти (або проект), створені під час проходження курсу. Кожне заняття складається з декількох вправ або практичних завдань, метою яких є розвиток:
–  Уяви та асоціативного мислення;
–  Структурованості мислення, вміння струнко викладати свої думки;
–  Вміння бачити незвичне та нове у відомих сюжетах та предметах;
– Вміння знаходити стратегії та рішення для долання перешкод, знаходити внутрішній ресурс для самопідтримки у складних ситуаціях.
В результаті проходження програми діти навчаться:
– Виходити за рамки звичної моделі пошуку рішень;
– Комплексному підходу для пошуку рішень та нових ідей;
– Знаходити нові, оригінальні, нестандартні рішення та ідеї;
– Створювати зв‘язки між буденним і звичним та інноваційним та таким, що не ламає шаблони.
А також, відкриють в собі нові творчі здібності, можливості і таланти 🙂
Тривалість курсу – 7 занять.
Тривалість одного заняття – 2 години.
Заняття відбуваються 1 раз на тиждень.
Початок курсу – 28 січня.
Закінчення – 11 березня.
Вартість 1400 грн.
Курс проводить: практичний психолог, коуч, автор та ведуча психологічних практикумів, майстер класів та психологічних ігор Наталія Мукасєєва.
Попередній запис обов’язковий за тел. 067-749-15-95 


Основи швидкочитання та розвитку пам’яті для підлітків

tehnka-shvidkogo-chitannya-z-visokim-rvnem-zapamyatovuvannya-metodi-shvidkogo-zapamyatovuvannya-tekstu_537

Спеціальна програма, адаптована для підлітків, яка надасть можливість у майбутньому краще підготовуватися до іспитів і не тільки)

Три дні!!!

Дванадцять годин!!!

Двадцять дві вправи!!!

Це час, який Ви приділяєте своїй пам’яті, навикам запам’ятовування та згадування!
За цей час Ви навчитеся працювати з великими об’ємами чисельної інформації
Ви будете легко запам’ятовувати число, яке складається з декілько десятків цифер.
Лише за три дні Ви вмітемете запам’ятовувати поіменно близько 60 нових людей за раз.
Ви дізнаєтесь два методи, з допомогою яких можна пам’ятати прочитаний текст все життя.
Почнете використовувати інструмент, який допоможе Вам розвинути неймовірну пам’ять до деталей.
Отримаєте п’ять унікальних рекомендацій, що допоможуть Вам швидко та якісно запам’ятовувати іноземні слова та наукові терміни.
Навчитесь запам’ятовувати закони та нормативні акти і зробите це просто на занятті!
Зможете зробити те, що здавалось Вам нереальним ще декілька днів тому!
Вартість лише –  900 грн.
П’ятниця, субота, неділя: 16.00-20.00
Запис за тел. 067-749-15-95


Ораторське мистецтво для дітей від 8-ми років

^35BDAFA95C63980DD12226E0325B8888E85A6149B75FA49897^pimgpsh_fullsize_distr

Курс спрямований на те, щоб розвинути ораторські навички у дітей та підлітків, допомогти їм навчитися долати хвилювання, правильно стояти, жестикулювати, тримати зоровий контакт, ставити запитання та давати відповіді на них, імпровізувати та розповідати історії.
В результаті дитина зможе грамотно, вільно формулювати і доносити свої думки до співрозмовників, правильно вести діалог, розкрити свій особистий потенціал і “розкритися” за допомогою акторської майстерності, риторики і психології.
Крім того, програма допоможе краще зрозуміти себе, свої приховані можливості та додасть упевненості в різних життєвих ситуаціях, що неабияк актуально в такому буремному підлітковому віці.
Тривалість курсу:
10 занять
2 заняття на тиждень
Початок курсу – 21 січня, закінчення – 25 лютого

Заняття проводитимуться кожної середи та суботи з 18:00 до 20:00
Формат:
80 % – практичні заняття
20 % – інформаційна частина
Аудиторія: діти 9-12 років
Особливості:
Під час навчання панує дружня атмосфера. Саме за таких умов діти працюють найкраще
Використовуються нові технології навчання
Додатково діти вчаться користуватися інтелект-картами. Це дозволяє структурувати і запам’ятовувати великі об’єми інформації
Діти вчаться створювати казки
Кількість місць у групі: до 10-ти дітей
Тренер: навчання проводить спеціаліст з риторики й ораторства “АҐРУС” і “Школи риторики й ораторства Ірини Снітинської”, Соломия Грещак (Solomiya Greshchak)
Базова вартість курсу: 1500 грн.
При реєстрації до 1 січня 2017 р. знижка 15%
Для реєстрації вноситься аванс у сумі 50% від вартості курсу, а саме 640 грн.
Запис за тел. 067-749-15-95


Прорив у Навчанні

Банер 1500х600 Прорив у навчанні

Є діти, яким легко даються усі предмети і часто до них успіхи приходять без жодних зусиль з їхнього боку. А що робити тим, кому не так пощастило? Як правило, рецепт вчителів простий: хто погано читає – мусить більше читати; той, хто погано пише – більше писати; хто не може спокійно сидіти – … ну просто треба навчитися сидіти…. або купити скотч)). Нескінченні вправи в тому, що дуже важко робити, швидко призводять до зниження самооцінки і відсутності мотивації. Які фахівці можуть допомогти таким дітям?
Насправді ці проблеми, як правило, можна вирішити. Мозок можна тренувати так само, як м’язи. Зміни наступають завдяки нейропластичності – природної і довічної здатності мозку у відповідь на досвід реорганізовувати свою роботу, створюючи нові внутрішні зв’язки.
В середині 60-х рр. ХХ ст. шкільний вчитель, який працював в «глибинці» США – Френк Бельгау, зауважив: якщо діти на перервах виконують вправи, пов’язані з розвитком рівноваги, їх успішність на уроках математики та англійської мови різко поліпшується. Бельгау створив програму занять, яка передбачає виконання фізичних вправ на спеціальній балансування дошці – тепер вона називається дошкою Бельгау. Програму назвали Learning Breakthrough Program (LBP), що перекладається як «Прорив у навчанні».
Цікаво, що багато тренінгів, які придумані для космонавтів і льотчиків, допомагають школярам, які не є успішними у навчанні. І навпаки, LBP була вивчена фахівцями НАСА. Дослідження показали, що тривале виконання цих простих вправ призводить до утворення в мозку нових зв’язків між нервовими клітинами, при цьому позитивні результати зберігаються назавжди. Вправи інтегрують роботу слухової, візуальної, тактильної системи, системи планування рухів, тим самим перебудовуючи функціонування мозку.
Програма “Прорив в навчанні” розроблена для:
– Дітей, які не встигають у навчанні;
– Дітей, які є успішними, але це шкодить їх здоров’ю (психосоматичні риси);
– Для обдарованих дітей ( “подвійна винятковість”).

Мозочкова стимуляція необхідна також при:
– Дислексії – труднощах освоєння навичок читання
– Синдромі дефіциту уваги
– Проблемах координації рухів
– Порушеннях усного та писемного мовлення
– Проблемах обробки сенсорної інформації.

На які процеси впливає мозочкова стимуляція:
– Сенсорна інтеграція (зокрема – побудова 3Dмоделі світу)
– Орієнтація в просторі
– Міжпівкульна взаємодія
– Почуття часу і почуття ритму
– Послідовність і плавність рухів
– Бінокулярний зір
– Читання, письмо і математичні навички
– Темп і плавність мови

Психологічна складова тренувань на балансувальному обладнанні.
Той, хто знайшов упевненість в рівновазі, впорається з будь-якою ситуацією. Ми розвиваємо здатність входити в існуючі ситуації і задані умови і адаптуватися до них. Діти, які відчувають себе невпевнено в цій області, часто пасують перед новими ситуаціями і згодні почати щось нове тільки в тому випадку, коли мають повний огляд того, що відбувається, що часом буває зовсім неможливо. Тому вони часто уникають всього нового і невідомого.
Відчуття рівноваги забезпечує ще одну важливу особливість, а саме – можливість розвинути в собі,по відношенні до рухомих явищ, деякий полюс спокою. Завдяки цьому явищу ми можемо сприймати щось, не втрачаючи при цьому відчуття себе. Цей полюс спокою є важливою основою уважності. Якщо діти не достатньо розвинули його, тоді кожен рух, який вони сприйматимуть, або будь-яке спілкування, яке захопить їх, під час виконання того чи іншого завдання, буде їх відволікати. Натомість та діяльність, якою вони займалися, буде перерваною. Жодна уважність не можлива без полюсу спокою, що підтримується відчуттям рівноваги.
До речі, цей полюс спокою є також вихідною точкою для наших власних рухів. Якщо він добре сформований, тоді ці рухи, як правило, є дуже сконцентрованими і добре керованими. Якщо ж він розвинений слабо, тоді рухи швидше розсіяні. Крім того, діти з погано розвиненим полюсом спокою при ходінні погано оцінюють власну швидкість і тому частіше стикаються з іншими.
Дане обладнання – незамінний інструмент роботи з гравітаційною невпевненістю, страхом висоти і страхом польоту. Страх висоти, в свою чергу, пов’язаний зі страхом глибини, зі страхом темряви, зі страхом замкнутих просторів, з острахом самотності. Коли ми опрацьовуємо один страх, ми паралельно працюємо з усією зв’язкою.

Запрошуємо ваших дітей на заняття за програмою “Прорив в навчанні”, які будуть проходить РАЗ НА ТИЖДЕНЬ!!!!
Тривалість програми – 12 тижнів.
Тривалість заняття – 1 година.
Вартість програми – 2000 грн. (можлива оплата частинами)
У групі одночасно займається лише 4 дитини віком від 7-ми до 13 років.
Для бажаючих ДОРОСЛИХ організовується група для проведення ранішніх занять
Тренер Надія Крохмальна
Запис на пробне заняття за тел. 067-749-15-95